Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zacząć z grafiką komputerową?

Mankells

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zafascynowała mnie sztuka tworzenia grafiki komputerowej i sam chciałbym zacząć coś tworzyć szukałem wiele po internecie, jakiś porad lecz nie znalazłem tego co chciałem, dlatego mam kilka pytań.

1. Od czego zacząć? Jakiś kurs od totalnych podstaw? Jestem kompletnie zielony.

2. Program, który jest darmowy i dobry - Nie chcę ściągać jakiś wypasionych i piracić, a pieniędzy też nie mam szczególnie, że chodzę jeszcze do szkoły - 2 gimnazjum (z tego co widzę kwoty są wysokie)

3. Podstawowe pojęcia o grafice (tak, żeby zapoznać się z tematem)

To tyle, tak jak wspominałem czekam ewentualnie na jakieś pytania pomocnicze jak i również uwagi.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

­Grafika komputerowa, to naprawdę rozległe pojęcie. Czego dokładnie chcesz się uczyć? Znajduje się w nim między innymi grafika vectorowa, bitmapowa, 3d, animacja, malarstwo cyfrowe i wiele więcej. Jednak zakładam, że chodzi Ci o taką podstawową grafikę, jak np do bannerów, sygnaturek, czy avatarów.

1. Od wszystkiego. Najprościej tłumacząc. Wszystko zależy od tego, jaki program sobie wybierzesz, a później wałkować, wałkować i wałkować tutki aż do granic wytrzymałości. Każdy tutorial czegoś uczy i każdy tutorial jest ważny.